Thursday 15 September 2011

UNtuk gadis single..


Rasanya saya bukanlah orang yang pertama mengajukan soalan di atas kepada kamu yg msih lg tgah menbujang. Betul kan? Mungkin kamu sudah bosan dan sering gelisah apabila kawan-kawan atau ahli keluarga asyik bertanya soalan-soalan sama..cyhnya:jeng3....

"Bila awak nak cari teman wanita?"

"Bila awak nak kahwin?"

"Awak bila nak tamatkan zaman bujang?"

dan sebagainya.

Saya faham... awak bukannya tidak mahu kahwin ataupun mencari teman lelaki. Kalau ikutkan hati, sekarang juga ingin bercinta atau melangsungkan perkahwinan bersama si dia yang tersayang tetapi apakan daya kerana dunia ini seolah-olah tidak adil.tapi ada jg yg trauma dalam khidupan shga tkut nak berteman ngan llk .

Selama ini setiap lelaki yang duduk di sebelah awak hanya memandang awak sekali, Kenapa ini terjadi kepada awak? Adakah awak ditakdirkan hidup keseorangan? Adakah awak tidak mempunyai nasib sebaik wanita-wanita lain?

Tidak! Awak tidak mendapat teman lelaki ataupun suami kerana awak tidak mencari cinta tersebut! tp bgaimn dengan kisah trauma hidup awak..ni jg menbuat awak tkut nak bercinta sehingga awak tak caya kata2 llk yg sedang memikat awak.. .apapun percaya lah .suatu hari awak akan berjumpa llk yg baik dan sangup mengejar awak .

Tp bg yg nak trus hidup menbujang biar lah ada tampung masa depan awak..cthnya ada keja yg baik dan klau blh ambil lah anak anak angkat untuk menjaga awak di masa tua awak.sy faham mereka yg tak nak khawin..

No comments:

Post a Comment